Ogólnopolski serwis krajalnic Ma-Ga i urządzeń sklepowych - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Ogólnopolski serwis krajalnic Ma-Ga i urządzeń sklepowych

Remigiusz Zagraba: Firma SAS to ogólnopolski serwis urządzeń sklepowych. Jakie urządzenia Państwo serwisujecie?

SAS.: Specjalizujemy się w serwisie urządzeń polskiej firmy Ma-Ga: krajalnic sklepowych, wilków do mięsa, ale serwisujemy w tym trybie krajalnice innych producentów, np. Berkel, Hendi, Stalgast i inne. Są to prace o charakterze kompleksowym i typowo konserwacyjnym.

W okolicach Zielona Góra – Gorzów Wielkopolski – Poznań dojeżdżacie Państwo do klienta. Jak wygląda naprawa sprzętu, jeśli firma znajduje się np.  w województwie mazowieckim?

Dojeżdżamy do klientów do 100 km od Zielonej Góry. Jeśli chodzi o pozostałych odbiorców, korzystamy z systemu „door-to-door”.

R.Z.: Proszę dokładnie wskazać, jak działa serwis w trybie „door-to-door”. Na czym polega?

SAS.: Usługa door-to-door jest wygodną alternatywą dla tradycyjnego modelu serwisowania. Obejmuje ona naprawę oraz konserwację urządzeń sklepowych. Dzięki takiemu rozwiązaniu rola klienta ogranicza się do podstawowych czynności:

- zgłoszenie problemu lub awarii, realizowane telefonicznie pod numerem telefonu 68 320 50 38 lub mailowo na adres:serwis_dtd@sas24.pl

- przygotowanie urządzenia do wysyłki (spakowanie w karton – oryginalny lub opakowanie zastępcze).

Reszta należy już do serwisu, którego czynności obejmują:

- zlecenie usługi firmie transportowej (UPS)

- monitorowanie przesyłki

- wycena usługi (przy stałej współpracy podstawowe usługi są zryczałtowane)

- naprawa urządzenia

- zlecenie wysyłki zwrotnej do klienta + wysyłka.

 W skrócie wygląda to następująco:

ZGŁOSZENIE TEL. 68 320 50 38 → PRZYGOTOWANIE DO WYSYŁKI → ZAMÓWIENIE KURIERA → MONITORING PRZESYŁEK → NAPRAWA → TESTY PO NAPRAWIE →WYSYŁKA ZWROTNA DO KLIENTA.

Pozwala to uniknąć niedogodności, związanych z tradycyjnym serwisem, który wymaga zawiezienia urządzenia do autoryzowanego punktu serwisowego lub zgłoszenia awarii i oczekiwania na przyjazd lokalnego serwisanta. Wiadomo, że punkt nie zawsze znajduje się blisko miejsca awarii, a oczekiwanie na fachowca może się znacznie przedłużyć. Inne minusy takiego rozwiązania to czas i koszt poszukiwania najbliższego serwisu, trudność w egzekwowaniu reklamacji, wycena i akceptacja kosztów napraw oraz sprawy formalne (upoważnienia, zlecenia, formy płatności).

R.Z.: W jakim terminie firma może liczyć na naprawę sprzętu?

SAS.: Minimalny okres na zamknięcie zlecenia wynosi 3 dni robocze. Jeśli jednak urządzenie wymaga większych napraw, może to potrwać do 5 dni roboczych. Rzadko zdarza się, by ten termin został przekroczony.

R.Z.: Co wyróżnia Państwa firmę od konkurencji? 

SAS.: System „door-to-door” oraz możliwość wysyłania do klientów urządzeń zastępczych. Dzięki temu klient nie musi obawiać się przestojów w pracy, co w obecnych czasach jest niezwykle istotne.

Ponadto, dzięki serwisowi typu „door-to-door” konserwacja lub naprawa krajalnicy sklepowej kosztuje dokładnie tyle samo, niezależnie od tego, gdzie znajduje się sklep, w którym jest użytkowana. W dobie, w której liczą się koszty, gdy wszyscy narzekają na brak czasu, Klienci zaczynają doceniać rozwiązania, które zapewniają im wygodę oraz lepsze panowanie nad sprawami bieżącymi. Dlatego aktualnie zapewniamy ogólnopolski kontakt techniczny oraz mailowy, a w niedługiej przyszłości również narzędzie on-line typu B2B, które umożliwi nie tylko zlecanie napraw, ale również nadzór nad bieżąco realizowanymi zleceniami i dostęp do historii wszystkich realizowanych zleceń serwisowych.

R.Z.: W przypadku podpisania z Państwa serwisem umowy o stałej współpracy, czy klient może liczyć na dodatkowy rabat za wykonanie naprawy urządzeń?

SAS.: Oczywiście, przy stałej umowie klient może liczyć na dodatkowe rabaty na koszty wysyłki czy też naprawy urządzeń.

Wszystkim nowym Klientom gwarantujecie Państwo „100% Gwarancję Satysfakcji” - co to dokładnie oznacza?

Przy pierwszym urządzeniu - jeśli klient nie jest zadowolony z naprawy i zgłosi reklamację - zwracamy mu 100% zapłaconej kwoty. Możemy sobie na to pozwolić, ponieważ jesteśmy pewni tego, co robimy, i jak do tej pory nie mieliśmy żadnych zwrotów z tego tytułu.

Dodam, że wszystkie usługi serwisu „door-to-door” objęte są Gwarancją Wysokiej Jakości usług – w razie ewentualnych poprawek, uszkodzeń transportowych itp., całość kosztów jest po naszej stronie - dlatego Klient niczym nie ryzykuje, korzystając z usług odległego serwisu.

R.Z.: W ramach serwisu zapewniacie Państwo materiały eksploatacyjne  do krajalnic, wilków i innych urządzeń sklepowych. Co w przypadku, jeśli klient zamówi element, ale okaże się, że samodzielna wymiana jest zbyt skomplikowana?

SAS.: Rzeczywiście, poza usługami serwisowymi firma zapewnia także konkurencyjne ceny materiałów eksploatacyjnych do urządzeń sklepowych oraz zdalną pomoc związaną z ich wymianą. Jeśli klient, do którego wysłaliśmy części na wymianę, nie może poradzić sobie sam z ich zamontowaniem, zawsze może połączyć się z naszym konsultantem, który krok po kroku wyjaśni, co należy zrobić.

R.Z.: Jeśli okaże się, że naprawa urządzenia potrwa dłużej niż standardowe 5 dni, zapewniacie Państwo urządzenie zastępcze. W jakim czasie dotrze do Klienta i czy jest to usługa dodatkowo płatna?

SAS.: O terminie naprawy wiadomo już w tym samym dniu, w którym urządzenie do nas dotarło. Jeśli okaże się, że naprawa urządzenia potrwa dłużej niż 5 dni roboczych (co zdarza się bardzo rzadko), wysyłamy do klienta kurierem urządzenie zastępcze, które otrzymuje już na drugi dzień - przy stałej współpracy z serwisem bez opłat dodatkowych.

R.Z.: W przyszłości planujecie Państwo wprowadzić narzędzie on-line typu B2B do zlecania naprawy urządzenia. Jak będzie działać ta usługa i kiedy zostanie uruchomiona?

SAS.: Zamierzamy wprowadzić ten system w najbliższej przyszłości. Klient, który wysyła do nas swoje urządzenie, będzie mógł śledzić proces realizacji zlecenia on-line. Będzie to spore ułatwienie, w szczególności dla klientów, którzy zarządzają dużą ilością urządzeń (np. sieci handlowe). Narzędzie ułatwi klientowi dostęp do potrzebnych informacji.

 

SAS Spółka z o.o. Sp.k. – Kompleksowe Wyposażenie Gastronomii, Sklepów i Biur


Autor: Materiał promocyjny firmy SAS

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.