Piotr i Paweł ma swojego ambsadora - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Piotr i Paweł ma swojego ambsadora

Tomek Woźniak- ambasadorem marki Piotr i Paweł „Zawsze Jakość”, informuje Centrum Prasowe sklepu.

Tomek Woźniak, od roku współpracujący z siecią Piotr i Paweł, został ambasadorem produktów Piotr i Paweł „Zawsze Jakość”. Nowa twarz marki to  młody szef kuchni, właściciel restauracji Kitchen w Warszawie, osobowość medialna znana m.in z DD TVN, Kuchnia + oraz magazynu Kuchnia.

Tomek Woźniak  gotuje wspólnie z Ewą Chodakowską w programie Be Active na kanale Kuchnia. Był twarzą kampanii społecznych (Pokochaj Olej Rzepakowy, New Generation), mających na celu poprawę świadomość kulinarnej w Polsce. Lubi wyzwania, dlatego prowadził warsztaty kulinarne na Stadionie Narodowym, w Puszczy Białowieskiej oraz w auli SGH na ponad 200 osób! Przebiegł 7 maratonów, podróżuje po świecie odkrywając street food oraz przygotowuje się do IronMen'a. Niedługo wydaje swoją pierwszą książkę.

-Tomek Woźniak to prawdziwy, inspirujący innych, pasjonat gotowania, pełen kreatywności i chęci eksperymentowania.   Żyje aktywnie, uprawia sporty, podróżuje. Nasza sieć stara się dostarczać pozytywne emocje w kupowaniu i jedzeniu. Tomek doskonale wpisuje się więc w naszą strategię . Marka  Piotr i Paweł „Zawsze jakość”, którą promuje Tomek, jest doskonała jakościowo, w atrakcyjnej cenie, a oferowany asortyment obejmujący ponad 700 produktów pozwoli ugotować zarówno klasyczny obiad jak i najbardziej wyszukane danie- skomentowała Ewa Aleszczyk-Kalinowska, dyrektor marketingu sieci Piotr i Paweł.

Współpraca pomiędzy siecią a Tomkiem Woźniakiem obejmie przede wszystkim kampanię prasową oraz w internet.

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.